pharma.be verwelkomt journalist Gregory Willocq (ex-RTL Belgium)

20/03/2017

Gregory Willocq, jarenlang nieuwsanker en oud-hoofdredacteur van RTL Info, vervoegt het communicatie team van pharma.be, de koepelvereniging van de innovatieve geneesmiddelenindustrie in België.

Gregory Willocq zal er mee instaan voor de uitbouw van de communicatie en de public affairs strategie. Gezien zijn uitstekende mediarelaties zal hij ook bijdragen aan het optimaliseren van de perscontacten en pharma.be verder op de kaart zetten in ons land.

Wij zijn bijzonder verheugd dat Gregory deel uitmaakt van ons team”, zegt Catherine Rutten, CEO van pharma.be "Gregory brengt 20 jaar journalistieke ervaring binnen in onze organisatie, en zal ons helpen om de uitdagingen van onze bedrijven op een heldere en begrijpelijke manier over te brengen tot het brede publiek.”

Gregory Willocq is licentiaat in de communicatiewetenschappen aan de Université Catholique de Louvain (UCL). Hij werkte meer dan 20 jaar voor RTL Belgium als journalist, nieuwsanker en hoofdredacteur van RTL Info. Hij was ook lid van de deontologische commissie van de Raad van Journalisten (2011-2017) en is docent aan de UCL, waar hij het practicum over audiovisuele media begeleidt in het kader van de opleiding journalistiek.

Voor meer informatie, contacteer:

• Stefaan Fiers - Communications & Public Policy Director @ pharma.be

sf@pharma.be - 0476 76 90 77